יום רביעי, 11 בפברואר 2009

משימה ב'

משימה 2


1) נושא החקר בו בחרנו להתעמק הוא: מים וצריכתם. צריכת המים לפי התנהגותנו היומיומית.
2) בחרנו בנושא זה מפני שהנושא הנ"ל עולה אצלנו פעמים רבות עקב החשש מצריכה פזרנית של מים והרגשנו צורך לברר עד כמה הבזבוז חמור. לא פעם נתקלנו בתופעה בה אנשים מפעילים זרם חזק מדי בברזים או של טורחים לסגור אותם עד הסוף, וכל דבר כזה משפיע על רמת הבזבוז וגוזל מן המשאבים של כדור הארץ.
3) שאלת החקר שלנו היא: מהי השפעת המודעות כתוצאה מהסברה על צריכת המים המשפחתית ?
4) המשתנה הבלתי תלוי- ההתנהגות היומיומית שלנו.
המשתנה התלוי- צריכת המים.
5) בכדי לבצע את החקר, אנו נערוך סקרים בנוגע לצריכת המים בקרב התושבים, ונבצע ניסויים בכדי לענות על שאלת החקר שלנו.

2 תגובות:

  1. הנושא שלכם קרוב ללב כולנו, ובהחלט יש צורך להעמיק בו. עליכם לבחור בשיטה אחת בלבד לביצוע החקר: ניסוי או סקר. את שאלת החקר תצטרכו לנסח בהתאם. את המשתנה התלוי- יש דרכים לבדוק. למה הכוונה בהתנהגות היומיומית שלנו. אולי תשנו זאת למודעות/שימוש במכשירים כמו מדיח או מכונת כביסה, וכדו'? כך תהיו יותר ממוקדים.
    בהצלחה,
    פנינה.

    השבמחק
  2. שלום לכם,
    לפי מה שרשמתם : המשתנה הבלתי תלוי הוא המודעות. התלוי הוא הצריכה היומית של מים.
    המשיכו הלאה,
    פנינה.

    השבמחק